Oj oj oj

Idag fick jag mig en positiv överraskning! Ställde mig på vågen och har gått ner totalt 3,7 kilo på snart en månad det är rätt mycket på lilla mig . Och mätte mig för ett par dagar sen och hade tappat flera centimeter. Så att hålla koll på intaget hjälper. Och jag har inte alls fått tillbaka något söt sug...eller dricka kan jag bli sugen på men försöker att inte dricka några mängder men att unna sig lite då och då ja det är ett måste. Men åter till vikten jag har 0,9 kvar till mitt del mål! Så det är inte så mycket det bör gå ner det under de kommande dagarna ;) jag äter och jag dricker men allt med måtta. Men tyvärr hade jag inte den spärren innan jag blev gravid, fanns det chips,godis eller glass ja då försvann det fort ner i min mage och så hade jag ångest efter =( men som sagt nu siktar jag in mig på att gå ner dessa 0,9 då har jag nått ett del mål. Sen har jag ca 3 kilo kvar troligtvis beroende på hur min kropp ser ut för det är ju det som är viktigast att den blir snygg :) nej snart kommer jonathans kompis och hans mamma så ska vi gå tillsammans till fritids. Underbart att barnen blivit så stora så de kan gå med kompisar <3




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback