Söndag

Somnade som en prinsessa igår.
Igår flyttade jag,hjärtat och bemo en buske i trädgården. Den var inte direkt samarbetsvillig om man säger så. Men benjamin höll humöret på topp och hjälpa till så gott han kunde med sina verktyg :) vi var ute i ca 4 timmar alla igår. Jonathan var ute på äventyr med sina vänner men kom hem när de andra barnen gick in för han ville va ute!! Så 4 timmars lek och stoj blev det igår. Var nog därför alla somna så skönt igår och sov så länge idag. Ikväll åker Johan iväg på kurs i 5 dagar så ikväll är det bara jag och barnen och i morgon lämnar jag dem på skola/dagis. Så får mys morgon med båda busfröna i morgon. Benjamin får komma mycket senare till dagis än vad han brukar då jag ska lämna Jonathan först. Nehe nu har jag druckit mitt kaffe och ska plocka fram lycks frukosten som vi alltid har på helgen. Ha en bra dag alla <3




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback