Usch

Min bättre hälft ligger på sjukhus och måste opereras. Alla mina tankar är med henne. Vet hur hemskt det är att ligga där! Så jag tänker på dig vännen<3
Idag har det varit mycket så är trött i kroppen. Handlat har vi gjort också inför kommande vecka. I morgon bitti åker vi och hämtar hem pojkarna igen ÄNTLIGEN!! Då blir allt som det ska igen!!Skola, huset fullt med lek och rutiner. Underbart!! Blir ju rätt slappt när barnen inte är hemma. Man sköter hemmet och inte så mycket mer. I fredags var vi ju hos min bror och hans familj glömde skriva att vi kom hem kl 3 på natten. Blev en sen kväll nästan 12 timmar där då vi åkte dit vid 4. Men så himla trevligt. Fick en stor korg med massor fint i som födelsedags present. Hade inte alls förväntat mig det har tagit kort på den men det lägger jag upp i morgon. Blir ju hela 22 år på tisdag. Grattis till mig :)
Nu ska jag göra som alltid krypa ner i Johans famn och somna!! Natti natti allés och hoppas ni haft en bra påsk<3




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback