Dagen har gått fort

Ja denna dag har verkligen sprungit iväg. Känns nyss som morgon och om 2,5 timme är alla mina älsklingar hemma igen! Såna här dagar kan jag tänka mig att fortsätta ha då de springer iväg då jag är själv och går långsamt när min familj är hemma <3 I morse fick jag väcka stora prinsen. Gör som jag alltid gör och ropar ner om han är vaken och 9/10 gånger är han det. Men idag inget svar så gick upp tidigare och väckte honom. ooo såå gott han sov. Men han var uppe till 07,15 så vi hann allt som vanligt utan stress.
Är så mysigt att sitta här ute på altanen och lyssna på när de leker här i dungen. Alla stora barn är här och leker medan de minsta är kvar borta i lekparken. Nu ska jag se om jag kan äta lite. Är sjuk som sagt så mat står inte högst på önske listan.....



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback