Fick mejl nyss

Jag fick ett mejl nyss att det inlägg jag hade skrivit var kränkande m,m gent personen ifråga så var tvungen att ta bort det då personen anmält inlägget till blogg.se MOGET!!!
 
Idag fick jag ett par hypotetetiska frågor som jag tänkte dela med mig ;)!
 
Tänk er att det är barn inblandade i ett drama som egentligen ska hållas mellan vuxna.
 
Är det okej för en vuxen att stå och peka finger åt sitt ex nya i barns närvaro? Och där efter skrika att personen är ful?
 
Eller är det okej för en idivid att ta till exets nyas död barn som en pjäs i sitt spel? Är det okej att kasta så pass mycket sten i glas huset att när det väl rasar så blir du förvånad och söker sympati för det var ju inte ditt fel...?
 
Är det okej att handla på inpuls och sedan skylle på personen i fråga som sätter stopp för idiotin?
 
Är det okej att använda ett dött barn för att man mår skit och inte kan bete sig vuxet? HELL NO!!
 
Jag kommer fortsätta uttrycka min åsikt om någon tar upp min son. Alla som läser ska ha väldigt klart för sig att mina son är ingen jävla bricka i ett spel. Kan du inte bete dig vuxet och enbart attackera mig som person håll då tyst. Annars kan vi ha en diskution som vettiga och vuxna människor. Men använder ni min son så kommer ni bli varse om att det inte är okej och det är inget hot utan ett löfte och det löftet gav jag min son den dagen jag fick veta att jag bar honom. Sjunker ni så pass lågt att ni använder honom så kanske ni inte borde ha barn själva. Är det konstigt att personer hatar någon som kan använda ett dött barn och bete sig framför sina egna barn? nej inte det mindsta. Snarare mer logiskt än något annat!
Att folk hatar att jag älskar mina styvbarn är inget jag tar åt mig det är deras problem inte mitt. Jag älskar dem och dem älskar mig. De kramar mig och säger att de älskar mig m,m och det betyder så pass mycket mer än alla som inte tycker om att jag skriver om dem. Jag lever mitt liv precis som jag vill och ingen kan ändra på min yttrande frihet som individ. Jag behöver inte skriva namn utan kan formulera annorlunda utan att kränka någon ;)
Men skriva det kommer jag fortsätta med och vem vet vilken dag jag slutar att skriva.. Men jag hoppas att jag slipper ta upp detta ämne igen!
 
Trevlig kväll alla läsare.
Och otroligt roligt att så pass många hann läsa mitt tidigare inlägg innan jag var tvungen att radera det!
 


Varför tog du bort det? Du nämnde inga namn och det du visade upp var ju vad hon själv skrivit...
Låt henne inte skrämma dig!
Tycker det är tragiskt att en sån människa ska ansvara för små barn. Man blir rädd när man tänker på vilken förebild barnen har som mamma. Fy!
Hoppas du och Johan står på er och till slut får ensam vårdnad.

Svar: Jag vet hon skrämmer mig ont det minsta. Men det är skrämmande att personen inte förstår vad handlingarna gör....tack så mycket Jenny. Johan hälsar!
Ann

2012-08-28 | 19:47:44

Ursäkta,men vem f*n sjunker så lågt att man använder ett dött barn i ett tjafs/bråk?? Hur kan man som människa sjunka så lågt? Den människan borde ju skämma ögonen ur sej.

Svar: Tyvärr finns det gått om såna=/ tror personen skäms gör hon inte det så är något fruktansvärt fel och personen behöver allvarlig hjälp
Ann

2012-08-30 | 20:52:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback