Första dagen i 1:an på skolan

Idag börjar Jonathan i ettan! Herregud så fort tiden går. När jag träffa hans pappa så var han bara 4 så han var inte så stor nu är han 6 år och ska börja ettan! Det som är så roligt med barnen är att jag har inte missat så mycket av deras uppväxt. Utan har varit med i bilden ett tag nu och kommer va det mååååånga år fram över.
 
Jag och Johan satt och prata igår och vi tycker både två att det är sååååå skönt att vi ALDRIG bråkar och frågar man barnen om vi bråkar så säger de nej vilket också är som det ska vara. De ska inte behöva lyssna på olika bråk. Igår prata vi om olika kyssar vid mat bordet (läskigt att de är stora redan!) Men det blev många skratt när vi kom in på tung kyssar <3
 
Igår var en slapp dag hemma så att pojkarna han leka med sina kompisar som de inte kan göra under kommande vecka. Och som sagt de var mer borta än hemma! Men somnade utan problem när de la sig på huvudkudden!
 
Jag vet att jag tjatar om min fantastiska familj och nu tänker jag göra det igen för det är något jag håller kärt och tänker alltid ha! Vi har så roligt tillsammans och denna vecka har varit en riktig mys vecka med alla mina pojkar <3 Har inte den ena velat myst så har den andra kommit och så vidare.. UNDERBART <3
 
 
Nyss gick älsklingen iväg med Jonathan och jag krama honom hej då och att jag älskar och kommer sakna honom och att han ska ha en JÄTTE bra dag i skolan nu första dagen är viktig och betydelsefull för barnen för det är nytt och betyder att de växer och han var stolt ååå så stolt <3
 
 
You do not need a mother and a father to create a family.
All you need is two people who love each other and a child.
Together we are a family we create memories together
We love together and we are happy for each other's success.
Everyone's opinion is important everyone's feelings are important. And no one is forgotten
this family are the most important <3 and it will always be for us <3
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback