Fredag äntligen

Morgonen började underbart med mys i soffan med stora prinsen. Sen efter att jag lämnat honom på skolan så gjorde jag mig i ordning för att åka till min bättre hälft. Underbart att träffa henne och vi ska se om vi kan ses en gång i veckan. Som jag skrev tidigare så har vi alltid varit speciella tillsammans och vi har samma sätt att "prata" kan man säga så?
 
Här kommer lite bilder. Sandra har skaffat en katt som bara älskar att terrorisera Cleo men ibland busar hon tillbaka och det är så mysigt att titta på då hon är så försiktig. Cleo är lill skrutten här hemma hans favo hund. Så fort hon kommer så fokuserar han allt på henne <3 Men idag fick hon stanna se om hon kan komma inte kommande vecka men nästa <3 Självklart är min bättre häft med på kort också! Glömde dock ta på oss tillsammans nedrans Sandra får bli nästa gång<3
 
 
 
Nyss kom stora prinsen hem och han hade med sig en kompis hem så de leker på hans rum. Och snart kommer älsklingen och lilla prinsen de har varit på 5 års kontroll ska bli intressant vad de sa på den...
Ha en underbar helg för det ska jag ha med min underbara familj <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback