Gårdagen

Igår hade vi bestämt med min bror att vi skulle åka dit och spendera hela dagen hos dem. Vi kom till dem vid halv 2 och då fikade vi massor och sen lekte pojkarna med brosans barn hela dagen. Minsta sötnosen här hemma han bråkade en del med de andra barnen men över lag så var det kanon tillsammans. Leo och Jonathan satt invirade i varandra och verkligen mös i en fotölj. Så söta så!! <3
Eftersom min älskling är mästare på att grilla så fick han uppgiften att grilla ALL kyckling för det var inte lite mat. Efter 1,5 timmes grillning så var maten klar och vi satte oss till bords och åt och satan i gatan så gott det var!

Efter maten fick barnen godis så det gjorde ju deras dag med pricken över iet =)
Vi åkte hem vid 8 tiden så när vi kom hem blev det familje mys i soffan<3 Sen la sig pojkarna och de somnade på en gång och det förstår jag efter en hel dag med bus från morgon till sen kväll.
Jag och älsklingen vi satt och kolla på monster jam och mös pratade om allt och inget som jag bara älskar att göra med honom....
 
Idag vakna jag av att älsklingen kom upp och väckte mig. Han hade gått ner tidigare med Jonathan då han inte brukar va uppe själv. Men när Bemo kom upp så gick älsklingen upp och väckte mig och jag höll kvar honom i sängen en bra stund och vi låg och kramades <3 ME LOVE <3
 
Nu ska vi snart äta frulle och sen blir det fulle rulle igen =) Trevlig söndag alla läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback