journalist

Fick en sån där brillant tanke igen nyss. Yttrade frihet och hur många försöker hindra oss från att skriva ditt och dattan..Men vad gör journalister? Jo de skriver ut så hela välden kan läsa om personer och de saker som har hänt. Måste de be om lov för att skriva ut det? Nej jag tror inte de behöver det. Och om inte journalister skulle finnas så skulle vi inte få veta vad som händer i vårt land. Så hur var det där med skrivandet? Är det okej så länge man har en utbildning eller är alla journalister också hemska personer som trycker ner folk. För de skriver ju om mördare och tar med uttalande från anhöriga m,m som kan säga väldigt hemska saker angående den berörda. Så vad gäller egentligen? Kanske något att fundera på såhär på en lördag eftermiddag.
 
Älsklingen och jag var iväg idag och skulle hämta våra lådor till köket men tror ni de var där de skulle? NEJ! Jag blev lagom irriterad sen blev det att åka och köpa en ny bil kudde till Jonathan han är så stor att han inte behöver en barnstol längre. Sen blev det en sväng till maxi för att beställa tårta till älsklingen då vi ska fira honom i morgon eftermiddag. Nu ligger älsklingen och sover en stund brevid mig. I natt vakna vi flera gånger och ville bara mysa med varandra. Ibland en puss ibland en kram och ibland bara närhet.. Så sjukt underbart med dem nätterna:
You and me baby toghter we are the best <3
Trevlig lördag kväll!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback