Kärlek när den är som finast

Jag låg och tänkte att jag skulle skriva detta inlägg igår men min uppmärksamhet drogs till annat.
Jag satt och funderade på sms och gulliga,roliga,romantiska,komplimanger m,m  och tänkte ta lite av mina som jag fått av mitt livs kärlek. Oftas väntar ett super gulligt sms på mig varje morgon när jag öppnar ögonen från min älskling. Och det får min dag att få en kanon start och någon gång blev detta en rutin så detta sker oftast varje morgon. 
 
Från min älskling
 
*Är det inte dags för min underbara prinsessa att slå upp sina vackra små ögon snart?Älskar dig<3 kyss
*Ta det lugnt hjärtat mitt de e du värd:D Underbart att höra älskling, Älskar dig mer och mer för varje dag <3
*Ses snart kärleken i mitt liv
* Älskar dig hur mycket som helat
*Antar att du vilar men dra gärna iväg ett mess så jag vet att du e lite ok iaf....<3
*Jag tar med barnen och åker iväg så kan du lägga dig och vila älskling <3
*Klart jag bryr mig ju om dig hjärtat <3
*För mig är du värd din vikt i guld för mig
*Kära ja det är vi det hjärtat
*ja vill visa upp dig hjärtat mitt du är min ända sanna kärlek
*Som vanligt svin bra gjort älskling kyss
*Jobba på du så löser de nog...;) Noah är trygg där han är nu oxå även om de bästa givetvis hade varit våran trygga famn och de är något som våran kommande lilla bebis kommer göra <3
*Sicken sötis det va på den rutan då <3
*Nu hoppas jag att du känner dig så nöjd att du kan sätta ner din underbara stjärt och vila lite ;) kyss
*Tillsammans är vi oslagbara och jag kan inte tänka mig ett liv utan dig <3
 
Dessa sms är inte invecklade inte komplicerade. De är enkla lätta och har såååå stor inverkan på en när man vet att personen i fråga menar det den skriver också. Vi har bestämt att aldrig säga saker till varandra för att den andra vill det utan allt ska vara spontant och av egen vilja annars kvittar det. Och det kanske är det och ömse sidig respekt som gör att vi har det så bra som vi har det.. Börjar närma sig 3 år nu!! Och massa år till ska det bli med mitt livs kärlek.
Ha en bra dag alla!
Ps.Kanske kommer lite frisyrer senare ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback