Livets dåliga sidor

Ja det är vad jag har upplevt ett tag nu. Som ni alla vet och som säkert är en suck för er att läsa är min sjukdom. Jag har trott många gånger att jag har upplevt det värsta mend det hade jag verkligen inte. Kropppen har varit rena rama kaoset och jag har gett efter och typ bara legat för allt annat har gjort så ont så jag inte klarar av det.
Igår greja jag lite och igår bröt jag ut i tårar på kvällen då benen inte längre höll mig uppe. Igår innan jag somna så smörjde jag in mina ben,fötter och knän lindade in mitt ena knä som var mest svullet. Idag vakna jag med en tår son rann ner för min kind och smärtan gjorde sig påmind och inte bara på ett ställe utan HELA kroppen och värre än igår. Jag började gå sakta ner för trappen och när jag är halv vägs så vänder sig Jonathan och tittar på mig och säger -God morgon du har jätte ont va? <3
Jag svarade honom att han vet om att jag har en sjukdom som gör att jag får ont i kroppen och detta som gör att jag knappt  kan gå det är sjukdomen som gör. Jag berättade för honom att han kommer få gå själv idag till skolan och det var inge problem tycker inte om att han går själv när jag vet att han vill prata och ha med sig mig när vi gå :(
 
Så idag har jag legat i sängen hela dagen. Gör det mindre ont av att ligga ner? ja ytte bytte lite och just den lilla förändringen värderar jag högt.
Lite bilder på de delarna som är ur funktion. Knäna är super svullna fötterna svullna och såriga efter att ha kliat händerna svulla med röda prickar som kliar något enormt. Efter att jag kliade så har jag fått värk händerna så jag kan typ inte använda dem alls....Så mitt helvete jag har nu hoppas jag verkligen är över snart för detta är inte lätt någonstans...Har fått till till rötgen läkare och arbets terapi.. i morgon är läkare och arbets terapi
 
 
 
Ha en bra dag alla och som sagt annledning till ifall jag inte skriver är för att jag har för ont!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback