Lyckan friheten och bio

Lyckan i barns ögon får en annan att bara känna fullständig lycka och glädje över livet. Och jag vet inte vad jag skulle göra utan dessa sötnosar som får mig att känna den lycka, Barnen och deras underbara pappa min själsfrände och älskade. Friheten barnen har här är något som får dem att växa då det kräver ansvar för att göra visa saker och de blir så uppslukade och är så duktiga och det skiner om dem när de inser att de gjort något som fått oss att bli glada.
Igår kom Johans mamma och hennes kille för att fira lilla prinsen som fyllt år. De har varit utomlands så det har inte gått att fira honom innan dess. Så igår bjöd vi på mat och fika. Vi satte förra året att då barnen lärt sig att cykla och inte bara någon meter eller två utan verkligen cykla så skulle de få en kick bike. Och eftersom Bemo har lärt sig att cykla så fick han en sprillans ny igår som han åkte omkring  på tillsammans med sin bror. De är så underbara mot varandra så det är så man blir tårögd många gånger haha. Men när de cyklar då gömmer jag mig bakom busken på framsidan tycker det ser så vingligt ut att jag är rädd att de ska ramla och jag kan bara föreställa mig alla deras uppskurna knän och armar. Uschhh nej tycker jag inte om men de tycker det är så roligt att jag tycker det är obehagligt. Men det bjuder jag på ;)
 
Ikväll ska jag och älsklingen på bio. Helt underbart att komma iväg på det då vi inte har varit på bio på flera år. Ett tag gick vi rätt ofta men sen blev vi lata och satt hemma och kolla film istället. Så ikväll ska vi iväg och mysa. 
Igår hade vi en super mysig kväll. Efter att barnen lagt sig så gick vi upp i sovrummet och satte på lite lugn musik och dämpade ljuset och så masserade vi varandra och efter det tog vi en mysig dusch.. Så underbart <3 
 
Förutom bio idag vet jag inte vad vi ska hitta på men det brukar lösa sig själv med tiden =)
 
Något jag tycker är roligt med är att se hur många läsare jag har varje dag! Alla nya välkomna och ni som läser jämt kärt återseende =)
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback