Min älskade sons dag

Idag var våran älskade Noah beräknad att komma till oss. Så idag är en dag då alla mina tankar går till min älskade son som tyvärr inte är hos oss men även om han inte är här i egen hög person så är han hos oss i våra tankar och hjärtan. Jag vet att han kanske redan hade kommit eller kanske dragit över tiden men idag var han som sagt beräknad att komma till oss och därför får denna dag den 4 Augusti tillägnas till vår älskade Noah.
Varje dag tänker jag på Noah och hur hans första leende hade sett ut hur det hade känts att få hålla honom för första gången. Att få höra honom skrika för första gången.
Å min älskade ängla son du är saknad här i vårt hem. Och även om du kommer få ett syskon så kommer du aldrig vara glömd i vårt hem. Din fina tavla står i vårt sovrum. Jag har ramat in ett kort som barnmorskan tog dina söta små fötter och hand avtryck och satte på ett hjärt format papper. Och där finns också en ultaljuds bild från första gången jag såg dig.. Jag önskar du vore här liggandes i mina armar så jag kunde skriva om dig istället för saknaden av dig...
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback