Min bättre hälft

När jag var 12 år gammal så flytta jag till min första foster familj i berg i Linköping. Där bodde det då en tjej redan. Hon var äldre än mig och jag ver blyg och livrädd. Men hon var så snäll och vi hamna i trubbel näst intill direkt tillsammans. Detta är 10 år sen. Denna underbara människa och jag har haft kontakt från och till under alla år. Allt beroende på vart vi har bott m,m hon bodde ett tag i stockholm och då hördes vi inte så mycket men sen flytta hon hem till mig i motala och nu har hon bott här omkring sen dess. Idag ska jag åka och träffa min underbara bättre hälft! Sandra min lilla stjärna. Det ska bli kaffe rep skit snack och kedje rökande. Var flera veckor sen vi fick chansen att sitta ner och bara vara vi. Och när jag skriver bara vara "vi" så är det för att vi så himla lika. Det finns ingen tanke som är fel när vi umgås utan vi är varandras stötte pelare i livet liksom.. Aja hur som helst jag ska åka till henne idag ett par timmar! JIPPPPIIIII Älskade vän <3


<3Bild tagen från en krog runda för ca 3 år sen <3
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback