Onsdag

Ja idag är det onsdag. Och det är som vanligt dagarna bara försvinner. Men igår kom jag och älskling fram till ett nytt mål med vårt liv tillsammans så idag börjar arbetet för att genomföra den. Jag har ingen aning om när det kommer att komma men jag känner mig faktiskt positivt motiverad inför det. Ibland behöver man förändringar och de behöver inte va stora men detta är en fruktansvärt stor förändring och det kommer verkligen göra skillnad (hoppas jag)
 
Nyss avsluta jag mitt morgon kaffe och har blivit en morgon rutin sen förra året att kolla på vakna med the voice och dricka mitt kaffe och vakna till.Det är skönt att den rutinen har kommit tillbaka. Igår var en dag i ilska och jag har ingen ånger för något jag skrev eller sa. Jag står för varje ord och hoppas innerligt att det inte ska behöva upprepas.
Idag ska jag se om jag kan få lite gjort i hemmet tänkte jag för jag har lite mer energi idag. Har ju legat sjuk nu i två dagar. Jag är inte helt bra än men det känns lite bättre. Har gått ner 2,5-3 kilo sen jag blev sjuk så det har verkligen tagit på kroppen och jag känner mig uttmattad i kroppen. Men idag som sagt så har jag lite mer energi och ska se om jag kanske kan vika tvätten i alla fall och starta en ny maskin. Lite är bättre än inget sägs det så kanske borde prova det. Har en förmåga att vilja överprestera jämt vilket inte går hand i hand med min sjukdom. Igår fick jag gå ifrån bordet när hela familjen satt och åt för att jag hade så pass ont. Men fick en massage av min älskling igår och det kändes bättre en liten stund men sen kom smärtan tillbaka =( Och i morse så vakna jag hela tiden av att jag var svettig och nästa gång kall och så fortsatte det så har inte direkt haft någon bra sömn =(
Men försöker va positiv ändå. Nej nu ska jag avsluta här vakna till ordentligt och sen se om man kan göra någon nytta.
 
Ha en bra dag alla
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback