Paket på poste och god frukost

Igår så kom det en avi IGEN ;) Och denna gången kom mina trosor som jag beställt. 20 par hipsters!! Och efter som det var så att säljaren blandade dem efter de som de hade så var jag lite orolig över fäger och mönster. Men de var skit snygga! Och 20 par trosor för 140 kr HELT OKEJ!!
 
Jag blev som sagt helt nöjd! Och nu behöver jag inte köpa nya på ett år :P
Vi fick i förrgår blåbär och jordgubbar. Och jag bara älskar dessa sommar frukter. Så igår åt jag en frukost som bestod av blåbär och mjölk underbart gott och idag tog jag i jordgubbar också!
 
Väldigt nyttig frukost och så sjukt gott. Det mättar också längre än allt annat. Så önskar jag kunde äta detta året om till frukost :)
Igår var vi på Jula en sväng och hittade då en spegel till badrummet som har kostat 600 om det inte var mer men nu var det halva priset på den så den köpte vi som ska få pryda vårt badrum på övervåningen. Älsklingen hittade också två kepsar till Bemo skrutt. Haha han kommber bli så söt i dem så det är sjukt! Två kepsar för 40 kr helt okej det med =)
Ibland gör man enorma fynd och det blir ju så mycket roligare att handla då också :)
Nu ska jag ta och avsluta här och dricka min goda kopp kaffe som står och väntar på mig.
Hoppas ni alla får en bra dag


Älskar din fina blogg moster

Svar: Tack så mycket sötnos <3
Ann

2012-08-07 | 13:00:42

hej, har läst din blogg ett tag nu.
Är verkligen helt tagen av allt ni fått genomlida.
Starkt av dig att berätta allt här, men tror att det hjälper många andra som är i samma sits som du.
Med både änglabarn, din uppväxt och bonusbarns föräldrar.

Men nu blev jag nyfiken, vart har du köpt dessa trosor? 20 st för 140 kr? Sjukt billigt!

Svar: Jätte snällt att du tror jag hjälper andra vilket jag också får höra att jag gör från folk som mejlar att det jag skriver passar in på just dem och deras liv. Du skriver att du inte kollat min blogg? Du har ju varit inne flera gånger om dagen i 3 dagar på den?
Ann

2012-08-07 | 18:35:54

"hej, har läst din blogg ett tag nu."
Hmm, skrev ingenstans att jag inte läser din blogg...eller? ;)
Jag är inne ofta och har varit det länge, blir inspirerad av din blogg och vill se om du uppdaterat :)

Svar: Nej du skrev att du inte gjort det på ett par dagar =p och sidan som vi handlar på lämnar jag inte ut det är våran egna lycko sida..
Ann

2012-08-08 | 19:20:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback