Torsdag två dagar kvar

Två dagar kvar tills mina älsklingar är hemma hos mig i två hela dagar!!! Längtar <3
 
Igår gjorde jag lite i hemmet,,konstigt det där att det märks när en annan är sjuk.. haha men det tog inga tider men nu är all tvätt och sånt i ordning igen. Idag kanske det blir lite dammning och dammsugning.. Ser ut som det behövs..
Har haft något skit i kroppen och jag verkligen avskyr det då jag svettas och nästa sekund så fryser jag. Jag vaknar inget under natten av det men på morgonen är det katastrof och resterande av dagarna. Jag minskar i vikt hela tiden har gåttt ner nu från ca 66 till 62,7 sen i måndags så har gått ner 3,3 KILO!! Och minskat ca 5 centimeter runt höfterna! Men jag kan knappt äta känns som jag har någon som sitter på bröstet (ett hårt tryck konstant) Och när jag ska äta så känns min magstrupe som ett sugrör som man ska mosa ner maten i. Att kilona rasar är ingen fara jätte välkommet men att jag inte mår helt okej är så tråkigt kan nästan inte göra något då jag knappt får i mig något. Men det ger väl med sig snart.
 
Kaffet är redan upp drucket så det kan jag ju inte säga att jag ska avsluta utan får avsluta detta inlägg med att berätta att stora prinsen ropade i morse - Ann du får inte sova mer nu kom ner till mig <3
Mys pys kanon bra start på dagen. <3
Trevlig dag alla



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback