Vakna tidigt =)

God morgon alla läsare.
Idag vakna jag kvart i 8 och kunde verkligen inte somna om för jag kände mig utvilad och pigg. Jag vet inte när jag gjorde det sist så det blev en kanon start på denna morgonen. Nu har jag druckit mitt morgon kaffe och suttit och myst framför tv/dator en stund. Många bloggar att läsa och inlägg hos varje när man inte kollar så ofta. Jag har blivit väldigt dålig på att blogga men det är som jag skrev härrom dagen, när värken sitter i så känns det inte som första prioriteringen att skriva. Men jag blir så glad varje gång jag kollar min blogg och ser att trots att jag inte skriver så har jag samma antal läsare varje dag. Ni gör min dag =)
 
Har haft en fundering jag tänkte ta upp idag vet inte om jag gjort det förut jag tror det men tar den i alla fall.
Jag vet nu vid närmare efter tanke att jag skrev att alla människor har val i livet. Vad de ska göra vad de ska ta på sig m,m. Men sen har vi val om hur vi ska betee oss vad som är okej och inte okej. Finns det några som helst ursäkter för att man beter sig illa? Nej inga faktiskt där emot kan det finnas en en anledning men det gör inte ens beteende okej för det. Om jag skulle använda min barndom som varit då jag har beteet mig illa så skulla jag nog ha skrattats åt. För bara för att man mår på ett visst sätt så har man inte rätt att bete sig hur som helst. Och det visar på hur mogen man är om man kan hantera sina känslor och sina val. Vissa kan det inte och det är en förlust för alla den personens anhöriga som drabbas av det. Jag kommer aldrig bli perfekt men jag kommer alltid sträva efter perfektion! Och jag kommer ALDRIG skylla mitt sätt att agera på något annat än mig själv och dålig självbehärskning ifall jag skulle göra något jag inte borde.
 
 
Trevlig dag mina Läsare och ha en underbar helg.
Jag och min underbara familj har massa mys planerat <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback