Cirkus blu blu

Gud så duktig prinsen var idag! Han var sjukt söt i sin tiger huva och ansiktet sminkat som en tiger. Men något som jag har väldigt svårt för.. 
Alla föräldrar mer eller mindre har med sig kamror och video kamrer och gör sig redo och så börjar en av lärarna att prata. Jo ni vet de där blanketterna ni fyllde i tidigare angående fotografering. Jo ni får inte fotografera eller filma. Men efteråt får ni ta kort? What?  
Man får alltså inte fotografera barnen men efteråt går de jättebra? En fröken filmade också hela föreställningen för att barnen senare ska kunna få se cirkusen på skolan. Tycker det är super synd att man inte fick fotografera mera då detta var verkligen något vi alla vill minnas! 
 
Vi fick massor med fina kort i alla fall och han sken upp som en sol när jag vinkade till honom <3 
Jag och Jonathans farmor stannade kvar med honom så han fick äta korv med alla de andra barnen och Johan,Gunilla och Bemo gick hem och börja med maten. Efter blev de  mat och självklart lite bullar efteråt. 
Vi är så stolta över Jonathans prestation på cirkusen och självklart kom de en liten tår... Älskade barn<3
 
Nu vill jag bara ge en kort förklaring till varför jag låst bloggen. Jag har aldirg i hela mitt liv varit med om att så pass många människor hatar mig för att ja älskar och hjälper barnen. Och detta har gått och blivit helt absurt. Jag klarar av mycket men även jag har en gräns och den har blivit nådd när jag hittar på nätet trådar om hur man ska skada mig som mest m,m. Gemom att skada mig så skadar man barnen. Dessa två underbara pojkar betyder massor för mig och jag för dem. Att exkludera mig från deras liv är att skada dem. Och jag vill aldrig skada dem! Hur mycket jag än vill fortsätta stå på mig och de jag tror på så måste jag välja att vika mig då det som sker runt omkring kan skada min familj och då finns de inget att överväga. Jag gör allt för dem och detta är en baggatell gent emot om de blir skadade.
Jag hoppas att de som får tillgång till denna blogg håller de som skrivs för sig själva!
Trevlig fredag 
 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback