Dagen

Idag hade jag besök av en kvinna vid namn brittmarie och hennes vovve Busan. Brittmarie är min svärmors väninna. Brittmarie är i behov av en dagmatte ibland så svärmor föreslog mig. Busan var en livlig och ståtlig tjej som var lite blyg först men sen var båda hundarna överallt och ingenstans. De kompletterade varandra perfekt. Eventuellt kommer hon till mig första gången redan nästa vecka. Tror att Tyson kommer tycka om att ha en kompis här hemma ibland :)
Efter besöket så bestämde jag mig för att ta en promenad med Tyson men efter en liten bit började ja må väldigt dåligt. De blixtrade framför ögonen,myr kryp i huden och en fruktansvärd huvudvärk. Var tvungen att gå hem o lägga mig. Mådde lite bättre när jag vakna men sen kom de tillbaka igen. Började fundera på vad tusan de kunde va de kunde va och kom väldigt snart på vad de va! Jag missade min medicin igår!!! Hellskotta vilka biverkningar!! Så nu blir de halv sova och hoppas allt är borta i morgon och jag är mig själv igen!! Trevlig fredag... Om ord är fel beror de på att jag skriver på telefon :/ 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback