Egoism fy bubblan

Finns inget värre än föräldrar som är egoistiska. Deras vilja är större än sina barns och om föräldern frågar sitt barn så skulle de aldrig säga något elakt för barn är så fruktansvärt lojala. Och det är de som gör dem till de lättaste offren för en förälder med problematik. Deras problematik blir då aldrig uppmärksammad då barnet inte vågar säga som den tycker. Alla barn är slipade diamanter och man ska vara väldigt varsam med dem så de inte får repor som består.
Lider sjukt mycket med ett barn idag som jag vet skulle ha gjort något som han längtat efter men inte får åka iväg på. Detta för att förälderna planerat något som inte går att flytta två timmar trots att de enbart ska vara hemma (enligt föräldern). Nej synd om honom idag och många tankar kring pojken började redan igår när han började prata med mig <3

Inatt/morgonen har varit super mysig. I natt var en sån där då man vaknar och bara vill ha närhet och så kryper man intill sin man och pussas o kramas och sen somnar man om igen tillsammans nära. Och på morgonen när man vaknar lägger jag mig på min man och myser och känslan av hud mot hud med den man älska!!! <3 looooove<3

Nu är älsklingen på jobbet en sväng då de inte blev något skjutsande. Jag ska lägga ifrån mig telefon och slumra en stund!

Trevlig lördag!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback