Fruktansvärt besviken

Det blir man när man hämtar barn och de inte skött sig i skolan. När barn går på andra barn! Då blir jag fruktansvärt besviken och rätt och fel kommer in väldigt fort! Men nej nu är jag verkligen trött på detta fel beteende som har hållit på i över 6 månader. Tycker vi Väsby ut och in på allt men tydligen når vi inte helt fram. Och vi håller inte på att mutar fram rätt beteende. Det ska va uppenbart när man gjort fel!
Aja var tvungen att häva ur mig det då jag får gråa hårstrå redan vid 22 års ålder!!
Jag vart lite ledsen när vi lämnade Jonathan i fredags efter discot. Han tog mig på armen titta mig i ögonen och sa en sak. Och jag kom på de direkt när han gick att han ville att jag skulle krama honom men han våga nog inte. Jag prata om de flera gånger med Johan att jag vart ledsen att jag missa hans signaler. Och nu sa han att han ville ha haft en kram då <3 kändes i hjärtat att jag missa de :(

Ikväll har jag bakat knäck! Första gången jag gjorde de och måste säga att de smaka kanon!!
Nu ska jag mysa med min sambo!
Trevlig kväll alla




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback