God jul allés

Jag börjar mitt inlägg med att önska er alla en bra jul! Och jag hoppas ni alla finner något fint hos era nära och kära och uppskattar deras närhet.

Igår hade vi den första paket öppningen. Då barnen åker ikväll så var vi tvungna att klämma in alla som ville fira innan ikväll. Igår bar de av till Johans far per och hans fru Gunilla. Gunillas dotter Cissi var också där vilket var himla trevligt, träffar inte henne så ofta så de gånger vi ses typ 2 ggr om året är uppskattade. Barnen fick massor med paket och de var riktigt nöjda. Jag och Johan fick något väldigt uppskattat 1000 kr var och så ska vi på tomas ledin när han kommer till Linköping den 26/4!!
Jag har sett tomas ledin uppträda en gång tidigare vilket var på vätternfestivalen i motala för kanske ca 14 år sedan. Usch nu kände jag mig gammal =)

Någon som inte var lika nöjd var Tyson och de var bil resan han inte uppskatta spydde både på vägen dit och hem. Stackars bebis :(

En tanke som slog mig nyss var hur skönt det är med en låst blogg. Jag har koll på de som läser och jag kan skriva vitt o brett om vad jag vill precis som jag borde ha kunnat göra i en upplåst blogg. Dock har de inte blivit många inlägg den senaste tiden. Men ska försöka förbättra mig jag lovar. Nu ska jag duscha och göra mig i ordning för idag ska vi till svärmor så barnen får paket av dem.. Och i morgon ska jag och älsklingen dit för att fira jul sen är de helt klart med julen SKÖNT!!
God jul




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback