Hello where are you??

Ligger här i sängen och undrar var min sömn tagit vägen? I vanliga fall sover jag för längesen. Men sen i måndags då jag var vaken mellan 2-6 på natten så rubbades alls verkar de som. Alla mina pojkar sover gott i sina sängar. Och jag kan inte undgå att le när jag tänker på vilken fin familj vi är. Jag har två underbara bonus barn som älskar mig och som ger mig glädje varje dag. Jag har en man som älskar mig ovillkorligt. Jag har en hund som är den mysigaste och mest lätt lärda jag haft. Jag har ett fint hem i ett bra område.Vem skulle tro de för ett par år sedan?
Idag när vi hämtat pojkarna så tog de sina snow racers (stavning fel?) och begav sig iväg till pulka backen. De kom hem lagom till maten och fulla med glädje och berättade om de barn som hade varit i backen och hur snälla de hade varit och hjälp bemo upp för backen. Mysigt värre att se deras lycka <3
I morgon ska vi på cirkus uppvisning på jonathans skola!! Han ville att vi skulle fotografera honom men vet inte om man får de nu i skolorna? Hoppas de då han önskade detta. De skulle bjuda alla skådespelare på korv med bröd och om vi ville fika efter fick de medtas av oss. Så i morgon blir de en hel eftermiddag på skolan<3 hans första val på att bjuda någon mer då han hade två extra biljetter var farfar och farmor. Tyvärr kunde inte farfar men farmor kommer!

Nehe om man skulle dunka lite på Johan som snarkar, så han slutar så en annan kan försöka sova.. Snart dags för honom att inta soffan när han snarkar och inte jag. Men tyvärr är jag ju för snäll för de! ;)
Hoppas jag får sova nu! Natti natti




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback