Hello

Jag har inte glömt er men tycker synd om er som enbart för läsa om mitt elände. Och här kommer ett till :/
I natt vakna jag av att jag var dränkt i svett och när jag vänder mig om mot min sambo så ligger han bredvid mig med enorm frossa!! Var bara gå upp försöka hitta allt möjligt jag kunde lägga på honom så han skulle få upp värmen!! Jag vet själv hur de är när man får de där frossorna och man får verkligen inte upp värmen. När jag hade täckt Johan med allt jag hittade så var de bara för mig att lägga en filt på lakanet i sängen och försöka somna om. Vaknade lagom tidigt och sen var stressen framme. Mini mannen hade en mindre bra morgon och bråka om allt medans Jonathan gjorde allt han skulle utan ett ord som vanligt. Efter att ha lämnat barnen åkte jag och Johan mot sjukhuset. För en gångs skull var jag inte nervös. Men fy bubblan vad de gjorde ont att få stötarna!! Jag fick stötar på 5 olika ställen och på två ställe i vardera arm fick jag 20 stötar på rad och de var obehagligt.. Men de gick fort vilket var skönt. Efter undersökningen skjutsa Johan hem mig. Han följde med in och sa att han inte mådde bra men efter en liten stund (envis som han är) så säger han att han ska åka till jobbet i alla fall... Två timmar senare ringer han och han är påväg hem för han mår illa.. Så då var de älsklingens tur:/ skiten vandrar bara runt här hemma... Natti natti




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback