Jippi

Ja jag ler för första gången på ca 4 veckor så mår jag BRA!! Ingen sprängande huvudvärk,ingen feber, inga spyor ingen yrsel!! Åå så skönt att känna att man orkar gå upp istället för att spendera all tid i sängen eller på toaletten! Ska inte ropa hej än men jag njuter av denna stund jag mår bra i alla fall. Denna vecka har älsklingen varit hemma hela tiden. Han har med varit sjuk så vi har fått massor med tid tillsammans <3
Denna vecka har också Busan varit här i två dagar. Vet inte om jag skrev de att jag skulle bli dag matte? Hur eller hur så har de gått kanon! Tyson och Busan leker från att hon kommer till att hon åker hem och sen sover Tyson som en klubbad säl:) himla roligt att han har fått en lek kamrat som han kan göra av sin energi på samt sällskap. Nästa vecka kommer hon eventuellt tre dagar..
Jag lärde mig för ett par år sedan att göra ut bakad fläta på mig själv. Då jag såg många som hade de och tyckte de var så snyggt så var se bara att börja öva. Nu går de som en dans :) bjuder på en bild på en av de jag gjort samt en bild på vovvarna :)
Trevlig kväll




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback