Julen är här å lyser fint

Ja hur mycket jag än vill skjuta tillbaka tiden så att jag slipper julen så går det inte. Jag har inte tyckt om julen så länge jag kan minnas. Visst stjärnorna pyntet granen och allt sånt är jätte mysigt men julen är en tid man ska spendera med sin familj. Och även om pojkarna och Johan är min familj så tänker jag på mina syskon och mina föräldrar och lilla älskade Noah som skulle ha kunnat varit med oss. Jag får en tår i ögat av tanken på hur de hade kunnat se ut och hur mina jular har sett ut. Det är en kontrast som är väldigt stor. Och tyvärr så kan jag inte ändra de som varit men jag kan ändra de som komma skall. Och nu när jag har två underbara pojkar som är helt extas över julen och man ser deras längtan och deras lycka gör att man börjar se julen på ett helt annat sätt. Och trots mina upplevelser så kan jag ändå vara glad och och stabil. Och mina erfarenheter gör att man vill göra allt annorlunda än vad som hänt mig. Jag vill ge dem hela världen.. Vi hade inga problem alls att  handla julklappar till dem kan jag säga ;) 
 
Idag är Busan här igen och just nu ligger de faktsikt och sover i soffan bredvid mig.. Så lugnt och skönt =)
Nu ska jag stänga ner. Helt plötsligt har jag fått skriv stopp vet inte riktgit vad jag ska skriva om..... 
 
Ha en bra Jul! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback