Lugn dag

Idag har de inte gjorts många knop här hemma. Tog sovmorgon idag med så de tog en bit av dagen. Jag mådde inte helt hundra vid 2 tiden efter vi kollat film så jag somnade i älsklingens knä och sov ett tag. När jag vakna hade jag huvudvärk så jag trodde huvudet skulle explodera. Men vi tog på oss varma kläder och gick ut på en promenad med Tyson. Han måste ut på promenad MINST en gång om dagen. Väl hemma igen var de dags att skriva shopping lista inför kommande vecka. Vi åker alltid o handlar dagen innan barnen kommer då de inte är de roligaste ett barn kan göra. Man ser tydliga exempel på detta i affären. Något både jag och Johan lagt märke till och som irriterar oss både är om vi åker och handlar en barn ledig vecka väldigt sent kanske 8-9 tiden och så ser man föräldrar som härjar på sina barn i affärerna. Tycker synd om barnen som varit på skola/dagis hela dagen och de är trötta och istället för mys framför tv eller sova så ska de handla mat..Inte alls konstigt att de blir ledsna eller arga..

Själv ligger jag redan i sängen och självklart min trötta bebis med. Japp klockan är inte ens sju men jag kände för att krypa ner i sängen och mysa med min man så de står på schemat till vi ska sova. Köpte massa godis förut med som ska prov smakas ;) nej nu kom Johan ut ifrån duschen så nu myssss<3 Och i morgon kommer äntligen våra pojkar hem<3
Trevlig söndags kväll!



Har du hört talas om ensamstående med arbete? Det FINNS sådana i Sverige...

Svar: Om jag hade syftat på ensamstående mammor så hade jag skrivit de! Men det var inte de jag syfta på. Trevlig kväll
Ann

2012-12-02 | 20:11:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback