Me love My man <3

Kärlek något stort något ovärderligt. Jag skulle aldrig kunna sätta ord på min kärlek för min älskade. Han är det jag alltid drömt om ni vet "den där riddaren på vita hästen" ;)
Jag kommer alltid älska honom vad som än händer även om vi lever tillsammans eller inte. Denna kärlek dör aldrig. Men de betyder inte att vi garanterat kommer leva tillsammans tills vi blir gamla. För mig handlar inte ett förhållande om att hålla kärleken vid liv utan att respektera varandra och alltid se till ens partners bästa men viktigast av allt att hålla livet i rörelse i veckorna utan att de blir tråkigt och allt går på rutin. Men vi har en så länge klarat de och jag ser en ljus framtid tillsammans med min älskade och våran underbara familj. Och vi får se när den växer och de blir en bebis och kanske en vovve till. Men planerna finns. Och vi har satt en tid för bröllop<3 japp vi ska gifta oss och lova varandra evig kärlek och inte på tvingat från någon utan ett gemensamt beslut som vi tagit. Min älskade är den finaste man jag kunde få och han kommer alltid ha mitt hjärta i sin hand <3
Nu ska vi mysa ner oss i sängen o i morgon blir de shopping. Natti natti




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback