Promenad o rent hus

Nyss kom jag in från en promenad med Tyson. Hade bara en cigg kvar i morse så behövde gå till affären. Det var skönt att komma ut lite. Men de är alltid bättra att komma hem höra en kopp kaffe och krypa upp i soffan under en filt. Och självklart kommer Tyson och gör mig sällskap genom att kurra ihop sig i mitt knä<3
Nyss kom Busan också och gjorde oss sällskap. Nu ska vi mysa en stund i soffan innan jag ska ta och städa över våningen. Hittade vårt golv under allt damm och snutts förut idag när jag dammsög o damma nedre våningen. Konstigt det där att de kan bli sååå smutsigt. Men jag har inte gjort så mycket i hemmet på senaste tiden och ingen annan heller så då blir de skitigt.. Men nu är jag väldigt nöjd med resultatet så nu kan jag avnjuta min kopp kaffe i lugn och ro..
Ikväll kommer barnens farfar och hämtar dem för en övernattning hos dem. Jonathan sluta skolan idag och i morgon hade de bara varit fritids. Men som sagt de får ledigt och för sova hos sin farfar<3
Helgen kommer bestå av klä gran göra pepparkaks hus öppna paket hos både barnens farmor och farfar... Så ingen lugn helg här inte.. Men de ska bli roligt.
Trevlig dag alla




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback