Skol lämning

Ja idag är de jag som lämnar Jonathan igen på skolan. Gick nyss upp och känner mig verkligen som en zombie. Sängen som var såå varm och god var inte riktigt lockande att lämna, men nu är vi uppe och Jonathan är frukost och kollar på jul kalendern. Mysteriet på Greveholm!! Inte den en annan såg när man var liten utan en fortsättning. Tycker att den är helt okej en så länge och sitter med klistrad när de är på tv.
Idag får jag besök av en kvinna och hennes hund. Denna hund ska jag eventuellt va lite "dag matte" till. Så det kommer bli fulle rulle här hemma med två hundar. Tiken som kommer är bara runt året. Det är min svärmors kompis som kommer så ingen helt okänd. Nu ska jag ta på mig den tjockaste tröja jag kan hitta för fryser något enormt!!!
Trevlig dag och ta de lugnt på vägarna!!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback