Syskon terror på mig (inte mina syskon)

är detta trakasserier eller vad? Fått veta att de kommer från Norrköping hmm. Och jag är nedvärderande,opassande,omogen,skrämmande, ful,ljuger,m,m
Yeah kollar inga bloggar skriver om mitt liv och jag är allt ovanstående?



Jag bor i Norrköping, men det är iaf inte jag :)
Dock vet jag att någons syster bor här i stan... Verkar lite misstänkt.

sköt om dig!
Kram Jenny

Svar: Dina misstankar stämmer korekt jenny. Jasså bor du där? Kan du inte skriva ett mejl eller kommentar (som jag ej publicerar) med lite om vem du är m,? Eller om du har en blogg jag kan få följa? Kram på dig och ta hand om dig!!
Ann

2012-12-04 | 15:54:25

jag letar inte fel på dig, dom bjuder du på själv!
jag kan tycka bristningar är rätt vackert, det visar att man har burit sitt barn med stolthet, och att jag kommenterade dina var enbart då du skrev om hur hemskt det var med bristningar i ett annat inlägg så då är det ju du som kastar sten i ett glashus (jag skrev det med en smula ironi) du hänger ut barnen när sdu skriver om dem, vare sig det är bra eller dåliga saker, skriv inte om dom alls i stället då det inte är dina barn! du vet för mycket om oss? du vet i själva verket inte ett jota mer än vad du "hört"!
om du enbart skulle skriva om dig själv ist för om min syster o hennes barn så skulle jag inte kritisera eller läsa din blogg över huvudtaget!

Svar: Vad jag vet skriver du om ditt barn och postar bilder? Ytterligare en gång motsägelsefull. Ja och de jag hört är från din släkting och inget vidare smickrande. Du var på och kritisera mitt sätt att skriva om min hund, samt att jag inte vill att begravningsbyrån skickade papper...men visst enbart barnen du vädjar om.. Bullshit.. Medveten om olaga hot med?
Ann

2012-12-04 | 22:04:11

MITT barn var rätta ordet! när du får egna barn kan du lägga ut hur mycket bilder du vill på dom :)
olaga hot? vart har jag hotat dig? när jag skrev att du ska passa dig för vad du skriver? det var verkligen inte menat som något hot, tycker ALLA som bloggar ska PASSA sig för o TÄNKA sig för vad dom skriver (och NEJ nu hotar jag inte ALLA som skriver blogg) men man måste va försiktig så man inte trampar folk på tårna eller kränker ngt osv (TEX SOM ATT SKRIVA ATT BRISTNINGAR ÄR SÅ JÄVLA FULT, för det är tex ngt man inte kan GÖRA ngt åt om man har!

Svar: Om jag ska tänka mig för så ingen blir stött så skulle ingen kunna skriva något. Och sen kan jag tycka att du har inte med detta i göra. Så varför ska jag fortsätta disskutera med dig? Nej du är verkligen inte värd de. Du kanske borde berätta om dina skelett i garderoben istället för släktingar? ;) ps: då jag själv har bristningar så är de inte att klanka på andra
Ann

2012-12-05 | 08:04:26

jag har med saken att göra då det är MIN familj det handlar om! du behöver inte disskutera mer med mig, helt ok. o varför skulle jag berätta om mina skelett för dig??? näää dom har DU inte med att göra (du är minsann inte MIN familj) sen om min släkt känner för att snacka är det deras sak inte min. det är väl iaf o klanka ner o skriva att det är så jävla fult... en del männoiskor kanske mår skit över sina bristningar o då kan det räcka med att läsa någons blogg om hur fult det är för att knuffa dom över kanten! nä nu har jag sagt mitt, ha en fin helg!

Svar: Inte berätta dem för mig utan för din "familj" =) jag vet dem redan ;) Som sagt du får tycka vad du vill precis som jag får göra och detta är min familj. Men om du träffar någon ny vill du då att den inte ska se er som en familj?
Ann

2012-12-05 | 13:59:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback