Vikt nedgång

Har haft en hemsk natt i natt. Sprungit på toaletten mellan 02,00-06,00 i morse. Inte spytt utan bakvägen som bråka. Jag hade såna sjuka kramper så jag låg i soffan och grät/skrek av smärta i nedre delen av magen. Prata med Johan vid 6 tiden att han fick lämna båda barnen och de var inga problem. Då somna jag och vakna av att Johan ringde vid halv 12.. Har redan fått springa två gånger på toaletten:/ finns bara en positiv sak med detta. Har gått ner 1,5 kilo så nu väger jag 61,1!
Sist jag hade magsjukan gick jag ner 5 kilo och hamnade på 57,8 kilo.
Nog om det

Idag är det min och älsklingens 3 års dag! Vi har idag levt tillsammans i 3 år. Tiden har verkligen gått fort. Men som jag brukar säga då har den ju spenderats på bästa sätt <3 älskar dig min själsfrände<3




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback