åter förening

Ja det vill jag kalla det som skedde igår. Jag var så glad över att åka till min bror. Redan den dagen vi bestämde det så var jag glad. Pratade med Johan om det och tror han verkligen förstått att min bror och Linda betyder mycket för mig. Även om han har förstått det innan också då jag aldrig sagt ett ont ord om dem enbart att jag saknar dem och tycker det varit tråkigt att inte kunna träffa dem. Men igår som sagt var vi där. Inget kändes konstigt utan enbart normalt. Min älskade syssling Tomas var där också. Har pratat med honom mycket men har inte kommit till skott och kunnat träffa honom men igår fick jag några timmar med skratt med honom också =) Några som jag inte visste skulle komma var pappa med + 1. Ja min pappa har skaffat en flickvän!! Hon verka vara en underbar kvinna. Lite blyg men annars väldigt trevlig. Jag trodde aldrig att jag skulle få se pappa med någon. Men det får jag nu och han är verkligen lycklig med henne. De höll varandra i hand och satt och små log åt varandra. Jag blev verkligen glad av att se att pappa har någon att dela livet med. Och att se min pappa lycklig skratta och verkligen le från hjärtat betydde massor för mig och kommer alltid finnas i mitt minne som något fint <3 Vi var inte hemma förens kvart i 10 igår. Lite sent men det var värt varje minut. Och se när vi snart kan ses alla igen. Allt i mitt liv går bara frammåt och jag ler för varje minut en nytt positivt minne skapas och överskuggar de negativa som fortfarande finns kvar. Min kropp är en ända röra idag. Händerna darrar något enormt så det är svårt att greppa och hålla i saker. Men jag är uppe och jag ska klara av dagen ändå =) Hade två mindre bra samtal nyss vilket gjorde mig ledsen. Vissa saker kan jag inte ändra på och det är andra människors beteenden jag önskar att jag kunde skaka om vissa och få dem att förstå men det kan jag inte. Men jag kan alltid känna i mitt hjärta vad som är rätt och fel. Och leva efter min egna tro. Så länge jag är sann mot mig själv så kommer jag inte ångre mig! Som jag skrev för länge sen. Den ända du kan lite på i slutändan är dig själv. Och detta är något jag har lärt mig och kommer leva efter till punkt och pricka. Känner jag obehag och det återkommer så finns det något som ej stämmer vilket har varit sant fram tills idag så min magkänsla är något jag går efter. Nu ska jag ta på mig och ta en promenad och se om jag kan rensa tankarna. Vad gör ni idag?


*Så otroligt härligt att du fått tillbaka en del av din familj och att du fick träffa din pappa och se honom lycklig!

hoppas ni får en bättre och närmre kontakt nu!

2012-02-13 | 17:15:01

tack så mycket!! ja nu ska jag få tillbaka min pappa och min underbara bror med familj =)

2012-02-13 | 18:17:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback