Bara vi två

Igår var vi lite taxi förare till Jonathan så han kunde gå på disco kalas som han blivit bjuden på av en tjej i hans klass. Han tyckte det var jätte roligt och det är roligt att se att han har vänner. De som bor på gården Tim och Olle gick inte men Jonathan var så ivrig ändå. Det värmer ens hjärta när barnen har det bra<3 efter att han var klar på kalaset skjutsa vi honom till hans mamma. Stannade på en snabb kopp kaffe och lite skratt åt gamla minnen. Efter det åkte vi ut till berg en sväng och träffade Sandra som jag inte sett på jag vet inte hur många veckor. Mysigt att ses en sväng. Väl klara där blev det lite shopping och sen hem och göra en taco paj. Den blev inte lika god som den brukar men det smakade bra ändå. Massa prat hann jag och hjärtat med. Även om det inte är allvarliga saker så älskar jag när vi pratar med varandra. Den blev det mys i soffan och film. Självklart somna jag halvt liggandes i Johans knä ;) men vakna till efter en timme en aning piggare. Självklart när det var dags att sova för natten. Vaknade i morse av att mitt hjärta ville mysa. Så liiiite mys hann vi innan blåsan tryckte på och jag ville gå upp. Nu ska vi snart ut på en promenad i solen. Underbart <3




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback