Naglar och chockad!!

Idag gjordes naglarna. Blev riktig nöjd med resultatet faktiskt. Så i slutet kommer en bild på det. Vi var också på maxi idag och stor handlade och vi tittade efter en större bh då brösten vuxit sen man blev gravid. Och jag har nu 80 D!!! Jag knäpper den längst in men det var den ända kupan som passade mina bröst. Nu ska jag lägga mig och läsa innan jag ska sova. Blir sov morgon i morgon med men på tisdag är det morgon vecka upp med Jonathan och lämna honom på skolan. Så sov morgon i morgon. Går in i v 17 idag med!!! Veckorna springer iväg <3



mupp du går väl in i vecka 18?

hehe nu har vi samma stl på boobsen :p

fina naglar!

2012-02-27 | 06:12:25

Ska man säga v 18 nu när jag är i v 17+1 ?? jag blir så förvirrad av alla siffror och grejer :P

Tack så mycket ja de blev fina =)

2012-02-27 | 10:15:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback