3 timmars sömn

Igår hade vi en underbar dag och allt var kanon förutom en sak! min kropp! Jag fick linda mitt knä och till slut var jag sittande då jag hade så fruktansvärt ont. Men när nattens timmar smög fram så fick jag ännu ondare och har legat vaken fram till kl 5 i morse med ständig smärta i kroppen och vad jag än gjorde så gjorde det ont.Jag gick ner och la mig på soffan så att jag inte skulle väcka älsklingen då han jobbar idag. ligga 5 minuter upp och gå 3 minuter sitta 5 minuter och så börja om igen. Fy bubblan säger jag bara!!
 
 
Men nu har jag och prinsarna ätit frukost och sen ska vi på äventyr så detta kommer bli en seg dag men fantastisk <3
 
Tillsammans är vi oslagbara<3
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback