Att bete sig illa framför barn

Att skrika du är ful och peka finger när ens barn är närvarande känns extremt moget. Förklara det på ett fint sätt för barnen! Att utsätta sina barn för saker som är helt onödigt bara för att man inte själv är mogen är så sjukt idiotiskt så det är patetiskt. Jag får skit för att jag skriver här hur underbara de är och att jag älskar dem men tänk till en gång till när ni går på mig för det var inte jag utan någon annan som gjorde bort sig totalt och detta så att barnen såg det och hörde det! Och så är ni på mig att jag skriver att jag bryr mig om dem! Patetiska hela bunten!


Jag blir faktiskt uppriktigt mörkrädd när jag läser det här. Är personen psykiskt instabil eller vad är problemet? Hade jag som förskollärare sett eller hört detta hade jag gått vidare med detta, om man kan bete sig så inför sina barn när andra är med, vad sker då bakom stängda dörrar??
Varför inte bara vara glad över att du älskar barnen och att det är ömsesidigt? Det är ju fantastiskt och jag hade som mamma känt mig väldigt lugn om jag visste att barnen hade det bra även när inte jag var med dem... Att de är trygga och får den kärlek de behöver och förtjänar.

Svar: ja du det har jag också sagt!! Denna person säger att hon är det men det visas tydligt inte utan raka motsatsen och sen är jag bon i dramat för att jag värnar om dem och inte tillåter vad som helst!
Ann

2012-07-24 | 19:20:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback