Äventyren fortsätter

I morse hade jag pojkarna själv. Vi mös i soffan och barnen lekte med de saker som Bemo fick igår i födelsedagspresenter. Han sa flera gånger under går dagen pappa och Ann jag blev jätte lycklig av de presenterna jag fick. Så söt!! Men som sagt i morse hade jag dem själv och vi hade en väldigt mysig morgon. Pojkarna var extremt förväntans fulla och laddade inför dagens äventyr trots att de inte har en susning om vad de ska göra. Vi åt frukost och jag fråga dem vad de trodde de skulle få göra. Det var så mysigt och höra och se hur de satt och tänkte vad dagen hade att erbjuda. Efter frukosten smörjde jag in dem med sol skydd ifall solen bestämmer sig för att titta fram sen borsta vi tänderna och tog på oss. Väl klara så kom Micke och Lena och pojkarna var så glada.
Vi packade in allt i bilen som jag och älsklingen packade till dem igår, Benjamin frågade mig om jag skulle följa med och när jag sa nej så blev han lite ledsen. Men jag kramade dem och gjorde släng pussar och vinka dem hej då.
Nu sitter två förväntas fulla pojkar utan någon vetskap om att de ska till High Chaparall!!!!
Tror att denna dagen kommer ge dem mycket glädje!
 
Ha en bra dag alla läsare (=
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback