borta bra men hemma bäst

I torsdags vid 1 tiden så åkte vi bussen till Stockholm. I Stockholm gick vi sedan på båten som vi skulle åka med. Det var en super fin båt som vi nu skulle bo på i 3 dagar. På kvällen första dagen så åt vi buffe. Super god mat och vi ska inte tala om dessererna. En fullt bord med tårtor och kakor. Helt fantastiskt. Våran hytt var ut mot promenaden på båten vilket var super trevligt att kunna se folket på kvällarna. På lördagen vid frukosten så anlände vi till Helsingfors. Vi spenderade dagen där med att kolla marknaderna och butiker. Väldigt trevlig stad. Kan verkligen tänka mig att åka dit igen men då att man kollar lite mer på kyrkor m,m. Johans pappa fyllde så vi firade honom igår natt med skumpa och våran present vilket var en D&G klocka. Han blev super glad. Idag när vi kom till rececentrum så kom Johans mamma och hämta oss. Det var underbart att komma hem. Jag gick och la mig direkt för hade så sjukt ont i kroppen. Somnade på en gång...vakna till av en fruktansvärd smärta i vaden och jag skrek rakt ut. Min kropp är mer än trasig nu. Men har ju en underbar man som satt och strykte mig över kroppen så jag somna om igen. Sov säkert 6 timmar. Men nu har jag och älsklingen duscha och ligger och myser i soffan. Nej nu ska jag mysa mera med älsklingen. Se om det kommer bilder från resan i morgon. Trevlig kväll alla



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback