Dags för bilder =)

jag har ju skrivit innan semestern eller om det var under semester att vi skulle renovera liiiiite hemma ;)
 
Före ---->efter
 
Här i köket så har det bytts fläckt,bänk skiva och kaklet. Dock är det inte klart än de vita luckorna ska bord och det ska dit ek luckor,
 
Före------>Efter
Där det är blått vid ytterdörren ska det målas vitt. Men ytterdörren och fönstren har fått sig en omgång
 
 
Före----->Efter
Fönster och insidan på altan har blivit målade vita
 
Före----->Efter
 
Utsidan på altanen har blivit blå vit som huset istället för brunt som var poppis på 80-talet =) Där det ser väldigt äckligt ut med alla lera och grejer där ska det bli trall som kommer gå till hörnet på huset och framför altanen så det blir som ett sol däck. Och barnens pool ska också kunna stå där hela sommaren.För nu har vi behövt tömma den och flytta den då den förstör gräsmattan. Det ska läggas golv i köket och hallen också med tiden. Men allt har sin tid. Och vi har hunnit med massor under älsklingens semester. Och vi är riktigt nöjda med resutalten.
 
Gjorde naglarna igår med.Var ett tag sen nu igen men ibland finner jag styrkan igen att sitta med små pillet :P
 
Nu ska jag avsluta mitt kaffe och se om jag kan hitta in i duschen. Ha en trevlig dag alla!
Idag kommer våra solstrålar hem också så bli massa mys idag<3
 
 
 
 


Kul att se före och efter bilder, blev mycket bättre än innan :-)

Svar: Tack så mycket stumpan. Ja jag försöker ta kort innan men ibland glömmer jag.. Men alltid roligt att ha sparat =)
Ann

2012-07-20 | 10:54:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback