En dag på landet

Idag efter att vi hade avnjutit en frukost på altanen så åkte vi ut till landet för att njuta av ytterligare en dag i solen. Vid kom ut till landet strax innan 12. Vi drog då fram varsin solsäng och varsin bok (båda älskar att läsa). Sen låg vi där i solen pratade,läste,myste tittade på varandra och log av den fina syn vi såg <3
Vi tog också ett dopp i roxen så första doppet taget för i år. Var inte så varmt 21 grader men det svalkade skönt efter att ha legat i den stek heta solen. Jag solade också lite topp less. Himla skönt och slippa de där hårda banden som bara är i vägen och ger fula vita ränder!
Nu på kvällen så har vi käkat grillat. Vi bjöd över Johans bror och hans tjej Fia men det var bara Linus som kom då Fia fått förhinder. Vi kastade lite dart och sedan åt vi det vi tillagat. Underbart med grillat!!
Johans mamma tittade förbi en sväng också och tog en kopp kaffe. Vi 22 tiden gick dem och då tog vi en dusch och nu sitter vi här i soffan trötta och sletna. Men i morgon så drar vi iväg på en 40 timmars kryssning till helsingfors. Ska blli skönt att komma iväg lite. Men vi har inte tid med mer än 40 timmar för vi har massor som ska göras hemma.
 
Att göra hemma
*Riva kakel i köket
*sätta upp nytt kakel
*Byta köks luckor
*Måla fönster utsidan
*Måla altanen
*lägga trall
*Måla gavel på huset m,m
 
Så finns att göra här hemma och Johan har bara 1,5 vecka semester kvar så nästa vecka ska det göras en hel del! Men det kommer nog gå kanon det med. För dessa veckor tillsammans med min familj har varit mer än underbara de har varit helt otroliga. Jag ler jag är LYCKLIG och jag bara njuter av dagarna. Min värk den hänger över mig som en ständig plåga men älsklingen hjälper mig så pass mycket och är så sjukt underbar att jag svävar på moln. Idag "fick" vi prata med våra underbara pojkar också vilket var höjd punkten på dagen. Underbart att höra deras röster känns bra i våra hjärtan då. Älsklingen lovade pojkarna då de frågade innan de åkte om han kunde ringa så självklart ringer vi dem. Och det lär bli fler gånger under den tiden de är ifrån oss <3
 
Nu ska jag stänga ner denna burk och njuta av min man. Och jag hoppas att ni också haft en underbar dag i detta otroliga väder!

 
Älskar denna bild på mig och mitt livs kärlek <3


Hejsan . Hittade hit via Google och såg att du och jag gått igenom precis samma sak! Jag är oxå 21 år gammal och fick i oktober 2011 avbryta min grav i vecka 21 pga allvarligt hjärtfel.. Såg bilden på eran noas fot, har en näst intill likadan bild själv på min prins.. Får man fråga vad för typ av hjärtfel det rörde sig om? Vågar ni er på en ny graviditet? Jag är gravid igen i vecka 19 och ska på riktat ultraljud nästa vecka.. Är så nervös för att detta hjärtfel ska påträffas igen trots att kub test såg jättebra ut denna gång till skillnad mot förra gången.. Sänder en stor kram till dig ! Ingen ska behöva gå igenom de vi har men trots sorgen är det skönt att se att man inte är ensm om detta hemska! Kram till dig och din familj

Svar: hej! Jag beklagar verkligen att du också mist din son =( min vackra son Noah hade hål i båda kammarna sen hade han en förträning i stora kropps puls ådern. Han hade också knappt utvecklade lungor så han hade tyvärr aldrig överlevt. Sorgen och kärlek till min son som jag bara fick se och hålla i bara några minuter är enorm. Vi ska ha barn tillsammans men den gången så kommer jag hålla det "hemligt" tills allt är bra och vi vet att den bevisen kommer stanna hos oss. Vi har ju två barn redan (mina bonus barn) och då det finns folk som pratar bredvid munnen så har vi bestämt att bara vi som vet fram till ca v 22..önskar dig all lycka <3
Ann

2012-07-06 | 14:07:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback