Fint väder

Vädret växlar verkligen något extremt nu. Ena dagen regn och molnigt och andra dagen så varmt så man bor under vatten kranen. Personligen föredrar jag det vädret när man hellre vill lägga sig i skuggan än att man får klä på sig flera lager. I morse vakna jag av att jag drömde att jag dränkte en person som jag inte är så förtjust i.. Kändes himla konstigt när jag vakna men efter en kopp kaffe så man vakna till så försvann tankarna på det. Idag har jag bara tagit hand om lite pappers arbete och slängt igång en maskin tvätt så älsklingen inte hade några strumpor ;) kanske dags då....
Nu ska jag ta min bok och en kudde och gå och lägga mig på altanen och läsa lite. Snart kommer våra sötnosar hem med inte många timmar kvar!! Underbart. Trevlig dag alla



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback