hem,besök,

Var ett bra tag sen jag skrev något. Varför jag inte har skrivit på ett tag? har inte haft någon ork eller energi att skriva och då lämnar jag det hellre tomt än att bara skriva för skrivandets skull.
 
Det har varit några underbara veckor. Först hade vi ju barnen hemma i två veckor och vi var överallt och ingenstans. Massor med aktiviteter och bus. Och sen har det bara varit jag och älsklingen i två veckor. Dessa två veckor som vi har varit ensama har vi gjort en kryssning till helsingfors annars har vi inte gjort några aktiviteter. Men vårt hem har där emot fått sig en omgång. Det har målats hur mycket som helst. Och detta har målats/gjorts
*Altanen ut-in sida
*Alla fönster på utsidan på nedervåningen
'*Ytterdörren
*Det har kaklats i köket
 
Så nu har hemmet fått sig sitt lyft. Det återstår en hel del som ska göras men allt kan inte hinnas på en gång. Och jag med min kropp behöver vila och kan inte göra dessa saker så pass länge som det tar. Men min älskling han är duktig på att använda rollern =)
 
I lördags var min bror och hans tjej här. Såg verkligen fram emot att de skulle komma och vi hade en super trevlig kväll. Jag och Linda utklassa pojkarna hela tiden vilket inte var helt dumt =) Blev en sen kväll med skratt och glädje. Hoppas de kan komma snart igen.
 
Idag började min älskling jobba igen. Känns tomt och konstigt hemma. Först 4 personer i hemmet i två veckor sen 2 personer i två veckor och nu bara lilla jag!!
Men idag kommer våra änglar äntligen hem också<3 Dock blir det en hel del äventyr för dem denna vecka också!! Sommarlov ska man alltid kunna minnas med ett leende och det tror jag verkligen att de gör. Jag har massor med paket jag måste slå in idag också till lilla Bemo som har fyllt 5 år. Vi har ju inte sett honom på två veckor men idag så ska han få alla och tror han kommer bli glad!
 
Jag skrev mitt sista inlägg tror jag om lagar,bortförklaringar m,m?
Nu är det ju så att jag för många år sen aldrig skulle ha stått upp för mig själv och min familj men idag är jag annorlunda. Jag går genom eld och vatten för min familj. Och det kommer bli rättegång och jag har 6 A4 med bevis gent emot den person det gäller. Så nu är det bara vänta och se vad som händer med tiden. Men vi kommer kämpa tills slutet och rättvisa ska skipas!!
 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback