Himnabadet

Idag vakna vi vid halv tio tiden. Det var strålande väder så vi satte oss på altanen och drack vårt morgon kaffe. Efter inte så lång stund bestämde vi oss för att åka till himnabadet i linghem och spendera dagen där. Men innan vi åkte så åt vi en underbar frukost på altanen vilket är underbart att kunna göra!! All mat tycker jag smakar bättre om man äter den ute ;)
Vid halv 1 var vi på himna badet och slåg upp våra sol stolar,filt och böcker. Det var precis lagom med folk. Och på den sidan av poolen som vi la oss på så låg folk lite mer ifrån varandra vilket var skönt. Vi ville ju umgås med varandra inte med andra konstiga människor :P
Vi sa nästan i kör att det ända som saknades var våra sötnosar. Självklart vart det super bra väder dagen efter de åkte. Men de har ju sommar lov 4 veckor till så det ska nog hinnas med massa bad för deras del med!
Det blev två dopp i poolen för att svalka sig under dagen vilket var sååå skönt! Men framåt 5 tiden fick jag sprängande huvudvärk och vi bestämde oss för att åka hemmåt. När vi kom hem så kastade vi lite pil innan vi tog en sväng till Johans bror och kolla hur långt de har kommit med sitt radhus.Tror de kommer få det super fint när det är klart!!
Nu sitter jag ytterligare en gång på altanen men denna gång och tittar på min underbara man som står och grillar. Vi har inte ätit på hela dagen så vi kände att det var dags för en ordentlig grill!!
 
Bjuder på en fin bild på mig och mitt livs kärlek ifrån himna idag <3
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback