hipp hipp hurra

Idag gick vi upp skapligt vilket var skönt då vi har hunnit med massor under dagen. Efter frukost tog vi en sväng till Ö&B och där hittade jag två stycken dynor till framsidan. Det var halva priset vilket kändes helt okej ;)
Barnen köpte var sin båt för sina spar pengar vilket gjorde deras dag men när vi var på maxi och de insåg att de kunde köpa mer saker så blev de ju inte mindre glada:P Jonathan köpte en stor radiostyrd motorbåt för 300:- och bemo köpte ett bil sett. Så då var de överglada och exalterade att komma hem och kolla de sakerna. Efter att vi handla så har det städats och klippts gräs samt ätit för om ca 1 timme får vi främmat som ska fira Bemo.
På tal om honom så såg vi att hela hans fot var svullen igår och idag blivit ännu värre men jag ringde 1177 och prata med dem och det finns inget att göra då det är enbart en lokal svullnad vilket inte innebär en allergisk reaktion. Men vi har köpte allergi medicin som han får så får vi se om det dämpar sig i morgon eller om jag får åka med honom till vc.
Nu ska jag slappa lite inna allt folk kommer. Hoppas ni alla har en underbar söndag.
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback