Japp Adolfsson blev arg

Idag var mötet på vc som jag skrev om tidigare. Jag gick dit med en positiv intställning men ändå med strits yxan i topp då jag ville få en ordentlig förklaring på det som varit och det jag har bevis på. Mötet börjar med att de berättar att de har inte de omfattande resuser som krävs för att hjälpa mig då min sjukdom är så extrem. Så nu ska jag bli flyttad till en annan enhet där det finns allt från läkare till arbetsterapeut. Är skeptisk men försöker hålla huvudet högt och tro att det kommer bli bättre än det som varit på rörelse och hälsa. De kan ju knappast anklaga mig för att inte försöka med tanke på att jag gått till mmr trots min uppfattning om deras verksamhet. Kommer jag rekommendera dem till någon? Nej verkligen inte!
När jag höjde rösten då jag inte tolererar skit snack så blev det tyst. Lite svårt att bortförklara inspelningar samt papper där det står precis motsattsen till det de sitter och säger. Nu är det bara att vänta och se hur det kommer bli med den enheten. Jag kommer fortsätta hos min sjukgymnast tills det kommer igång med det nya då jag inte vill ha ett mellanrum så att försäkringskassan klagar på det.
När jag kom hem idag fick jag också remiss för minnes utredningen. Undrar vad den kommer visa och det är lite läskigt samtidigt som jag vill veta hur mycket det har påverkats.
 
Om 1,5 timme slutar min älskling men han kommer bara hem och vänder för han ska gå och klippa sig. Men sen blir det mys resterande av kvällen. Nu ska jag bara slappa i soffan för är trött i kroppen.
 
Vad gör ni denna soliga dag?



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback