lungt

Idag har det varit en slapp dag. Har fruktansvärt ont i kroppen speciellt i ett knä,en höft och en vad. Och självklart allt på samma ben. Men jag har haft mina sexiga stödstrumpor på mig och lindat ena vaden med ett bandage. Men värken vill inte ge med sig =s
Vi pratade om vilket kön vi hoppas vår nästa bebis blir idag. Både jag och Johans mamma hoppas på en tjej. Men vi kom också fram till att då skulle vi bli shopping galna båda två :)
Men jag blir glad för vad det en blir men en tjej vore roligt.
Nu ska jag fortsätta vila min trötta kropp och mysa med mitt hjärta<3 trevlig kväll


Vi väntar vår tredje son och tycker absolut inte att könet spelar nån roll. Det är livets mirakel, så mycket som ska stämma för att det ska lyckas. För att det ska gå hela vägen...
Även om det är vår tredje pojke så shoppas det ändå. Det är ju en ny individ. Har inget med könet alls att göra...

Svar: Nej könet spelar ingen roll. Men då jag vill föra min mammas namn vidare så bör der va en tjej. Och jag skulle tänka väldigt mycket på Noah om jag väntade en kille. Klart man har en liten tanke men i slutändan är det ett nytt underbart liv skapat av kärlek.
Ann

2012-07-12 | 18:48:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback