Mys morgon

Japp det är vad jag har idag. Tröttare än tröttast och värken i kroppen är över det extrema idag. Men jag är glad ändå och ser fram emot dagen och dess bestyr. Vad jag ska hitta på idag har jag inte kommit fram till än med tanke på att jag knappt kan hålla ögonen öppna. Jag var uppe 5 gånger i natt och bäddade om Bemo och älsklingen tror jag var uppe 2 gånger så ingen lugn natt heller och jag kunde knappt ligga ner pga av smärta.
Jag håller ju på att bli "smal" eller smalare och tighta till kroppen lite och börjar bli nöjd med den!

Det börjar ta sig i brasan som man brukar säga =)
 
Hypotes/Undran
Att neka sina barn kontakt med den andra föräldrn tycker jag påvisar deras tvivel om de verkligen har det bra. Varför skulle de annars inte få ringa? Barnen måste ju kunna få känna att bara för att de är på ett annat ställe så måste ju mamma/pappa kunna ringa och kolla hur det är vart de än är? Och att de verkligen bryr sig om dem vart de än är. Sägs att vissa barn blir helt förkrossade men jag tror det blir vad man gör det till. Men som jag har sagt som så många gånger förut en annans människas idioti är inget vi kan påverka utan det finns det andra som kan göra på ett med ordentligt sätt!
 
Nej nu ska jag ta och avsluta här för att gå och sätta mig på altanen och ta en cigg till mitt kaffe och filifisera lite =)
Trevlig dag alles!
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback