Projekt klart

Skrev ju igår att jag och älsklingen gjorde klart ett projekt och att det skulle komma bilder! Så här kommer dem
 
<----Före
<----Efter
 
Så mycket snyggare och Jonathans rum vart också mycket ljusare. Köpte ju svart vita dynor på öb eftersom jag visste att det skulle bli vitt där och jag älskar ju svart! Men det är inte klart där heller ;) Med tiden ska det läggas trall från ytterdörren och till häcken (självklart hela utrymmet innan häcken!) Sten gången ska göras om med små stenar och under fönstret där den runda busken är där ska det också läggas plattor på något sätt så att barnens cyklar kan stå där. Häcken vet jag inte om den kommer va kvar sen eller om man bara trimmar ner den. Idag ska älsklingen när han kommer hem ta hög trycken och spola staketet så får vi se hur det blir när all mossa och skit är borta för nu är det inte snyggt alls. Det måste rätas upp också med tanke på att de har kört in i det när de har skottat gården vi bor på i vintras. Under tiden det målades kom flera grannar och sa hur fint det blev och att de blev avundsjuka det tyckte jag var roligt att höra. Fick en och annan inbjudan att komma till dem och forsätta ;)
 
När man köper hus finns det ALLTID något att göra. Och det kommer ta många år innan man är helt nöjd tror jag. Men det kommer ALDRIG bli klart. Det kommer alltid va något projekt i verk. Nu ska jag ta mig en dusch sen vet jag faktiskt inte vad jag ska hitta på idag. Har lite kraft i kroppen så något kanske man kan påbörja.
Ha en bra dag och trevlig helg alla <3
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback